Szanowny panie burmistrzu mam problem, ponieważ co roku wpłacam za pomieszczenie gospodarcze w m-cu styczniu i tak też wpłaciłem w tym roku. Okazało się że jest zmiana rachunku bankowego, którą dostałem 12.02.19 r. Jak ten problem rozwiązać? Proszę o odpowiedź.
W związku z realizacją projektu e-gmina od 2019 roku nastąpiła zmiana numeru rachunku do wpłat podatków lokalnych. Dla każdego Podatnika zostały utworzone indywidualne numery rachunków bankowych służące do dokonywania wpłat. Dla każdej nieruchomości jest utworzony oddzielny rachunek, więc może zdarzyć się tak, że jedna osoba będzie miała kilka rachunków. Numery tych rachunków po raz pierwszy pojawiły się w decyzjach wymiarowych na 2019 rok. System informatyczny przypisuje płatności automatycznie, identyfikując wpłacającego nie po danych osobowych lecz po indywidualnym numerze rachunku bankowego, na który została dokonana wpłata. Numer rachunku bankowego obowiązujący w latach ubiegłych jest nadal aktywny i wpłaty dokonane na dotychczasowy rachunek są przyjmowane i księgowane, jednakże z uwagi na wdrożenie płatności masowych uprzejmie prosimy o wpłacanie już na nowy indywidualny numer rachunku bankowego.