Wydział Organizacyjny i Nadzoru
Siedziba: Plac Wolności 3
Kierownik wydziału - Sekretarz Gminy Sławomir Hatalski
Pok. nr 16, I piętro, tel. 87 520 09 72.
Do zadań Wydziału Organizacyjnego i Nadzoru oraz wydzielonej komórki organizacyjnej – Biura Rady Miejskiej należy:
- prowadzenie Punktu Obsługi Klienta,
- zabezpieczenie prawidłowego funkcjonowania Urzędu Miejskiego, Rady Miejskiej, jednostek pomocniczych,
- prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem organizacyjnym wyborów,
- prowadzenie spraw związanych z wyborami ławników,
- załatwianie spraw osobowych wynikających ze stosunku pracy,
- współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy,
- organizacja pracy w urzędzie,
- organizacja praktyk zawodowych w urzędzie uczniom szkół średnich i wyższych,
- prowadzenie archiwum zakładowego,
- obsługa techniczna i zaopatrzenie materiałowe urzędu,
- prowadzenie spraw socjalnych pracowników,
- zabezpieczenie mienia i ochrona budynku,
- prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem skarg, wniosków i petycji,
- prowadzenie spraw związanych z obsługą Rady Miejskiej, sekretariatu,
- obsługa wyborów,
- prowadzenie spraw związanych z obsługą jednostek pomocniczych,
- gromadzenie wszelkich danych z zakresu działalności gminy,
- prowadzenie ewidencji majątku gminy.
Michalina Dragun
Pok. nr 03 parter, tel. 87 520 20 67.
Główne kompetencje:
- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz prowadzenie rejestru korespondencji,
- weryfikacja podpisu elektronicznego,
- potwierdzanie profilu zaufanego.
Alicja Pietranis
Pok. nr 03 parter, tel. 87 520 20 67.
Główne kompetencje:
- prowadzenie wspólnie z Wydziałem Finansowym ewidencji środków trwałych,
- prowadzenie spraw związanych z budżetem Gminy Olecko z zakresu działania Wydziału Organizacyjnego i Nadzoru,
- obsługa techniczna i zaopatrzenie materiałowe urzędu,
- zabezpieczenie mienia, ochrona budynków,
- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz prowadzenie rejestru korespondencji,
- weryfikacja podpisu elektronicznego,
- potwierdzanie profilu zaufanego.
Jolanta Klaus
Pok. nr 12 nr I piętro, tel. 87 520 21 68, 87 520 26 03.
Główne kompetencje:
- obsługa sekretariatu, rozdział korespondencji do wydziałów merytorycznych,
- wykonywanie czynności kancelaryjnych,
- prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza,
Małgorzata Adameit
Pok. Nr 13, I piętro tel. 87 520 20 38.
Główne kompetencje:
- prowadzenie spraw związanych z obsługą:
- Rady Miejskiej,
- komisji Rady Miejskiej,
- organizacja i przeprowadzenie wyborów parlamentarnych, prezydenckich, do samorządów,
- zabezpieczenie organizacyjne referendów, konsultacji społecznych.
- prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem skarg i wniosków.
Sylwia Barszczewska
Pok. Nr 13, I piętro tel. 87 520 20 38.
Główne kompetencje:
- prowadzenie spraw związanych z obsługą:
- Rady Miejskiej,
- komisji Rady Miejskiej,
- jednostek pomocniczych.
- prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem skarg i wniosków,
- prowadzenie ewidencji aktów normatywnych Rady Miejskiej oraz rejestru interpelacji i zapytań radnych.
Teresa Sojko
Pok. nr 14, I piętro tel. 87 520 09 63.
Główne kompetencje:
- kadry,
- prowadzenie archiwum zakładowego oraz archiwum po zlikwidowanym ZGM,
- sprawy kadrowe przy organizacji robót interwencyjnych i publicznych,
- organizacja praktyk zawodowych uczniom.
Tomasz Bellon
Pok. nr 31 III piętro tel. 87 520 09 68.
Główne kompetencje:
- obsługa informatyczna urzędu.
Wojciech Wiktorzak
Pok. nr 31 III piętro tel. 87 520 09 69.
Główne kompetencje:
- obsługa informatyczna urzędu.