Informacje o Urzedzie Miejskim w Olecku

Urząd Miejski
w Olecku

  Plac Wolności 3
  19 - 400 Olecko

  tel.  +87 520 21 68 
  fax. +87 520 25 58

um@um.olecko.pl
www.olecko.pl

Zycie gminy Olecko
Gospodarka miasta i gminy
Mapy Olecka i okolic
Historia miasta i regionu
Turystyka szansa rozwoju regionu
Szukaj w Internecie
Ksiega gosci

Informacja o oświadczeniach majątkowych

   Zgodnie z art. 24h ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1591 ze zmian.) osoby pełniące funkcje publiczne zostały zobowiązane do złożenia oświadczeń o swoim stanie majątkowym, zwanych dalej 'oświadczeniami majątkowymi'. 
   W zakresie samorządu gminnego obowiązek ten dotyczy: radnych, burmistrza, zastępców burmistrza, sekretarza gminy, skarbnika gminy, kierowników jednostek organizacyjnych gminy, osób zarządzających i członków organów zarządzających gminnymi osobami prawnymi oraz osób wydających decyzje administracyjne w imieniu burmistrza. 
Oświadczenia majątkowe dotyczą majątku odrębnego oraz majątku objętego małżeńską wspólnością majątkową osób zobowiązanych do złożenia tych oświadczeń. Oświadczenia majątkowe wraz z kopią swojego zeznania o wysokości osiągniętego dochodu w roku podatkowym (PIT) za rok poprzedni składane są w dwóch egzemplarzach: 
1. radni - przewodniczącemu rady gminy, 
2. burmistrz i przewodniczący rady gminy - wojewodzie, 
3. pozostałe osoby zobowiązane do złożenia oświadczeń majątkowych - burmistrzowi. 
Oświadczenia majątkowe składane są co roku do dnia 30 kwietnia, według stanu na dzień 31 grudnia roku poprzedniego. Dane zawarte w oświadczeniach majątkowych podlegają analizie. 
Oświadczenia powyższe są jawne, z wyłączeniem informacji o adresie zamieszkania składającego oświadczenie oraz o miejscu położenia nieruchomości.

Oświadczenia majątkowe w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Olecku

 

...

 

   

J. Kunicki UM Olecko Ostatnia zmiana: 31 stycznia, 2013

Do początku strony